Sunday, July 7, 2013

3. päev


Selgitus: Ma saan ise ka oma postitusi lugedes aru, et jutt käib loodetavasti ainult esialgu rohkem argistest asjadest. Mul pole praegu julgust, ega ka mingit õigust kirjutada sügavuti teemadel, mis alles ees ootavad. Ma loodan, et annate mulle aega nii nagu annan mina oma aja siin...:)


Esmamuljed Belost

Ilus on ärgata valguse ja soojuse peale. Eriti kui tead, et see on sinu esimene hommik 90+ hommikust, mida koged. 

John ja Joshua töötasid hommikupoolikul Rudec’i newsletteri’ga, ning ma jäin rohkem omapäi...Tegin mõned pildid, mängisin Joshua tütrega ning nautisin sooja päikest. 

Hiljem asusime teele, et uurida uue võimaliku vabatahtlike maja asjukohta. Praegune maja  on tegelikult väga mugav, aga suurte plaanide jaoks ehk tõesti väike. Hetkel mahutab see viis vabatahtlikku kolmes toas. Köök ja kaks vannituba. Suur tuba koos olemiseks. Muud ei oskagi soovida. Loodetavasti saan oma tuppa ka lähipäevil elektri, mis teadmata põhjustel kadunud. 

Suutsin enda arvates üsna edukalt hakkama saada esimese külma duššiga. See tähendab, et sain puhtaks. 

Päev jätkus jalutuskäiguga orbude projekti lapsi külastades. Tahaksin selle kogemuse kohta midagi öelda, aga praegu ei oska. 

Johni eesmärk on külastada kõikide 56 orvu praegu elukohta, ning koostada nende kohta fotoga profiil, et neile saaks leida sponsoreid. 

Minu praegune eesmärk on kõiki Rudec’i tegevusi jälgida. 

Pärastlõuna kostitas meid lakkamatu vihmasajuga, mis kestis üle kolme tunni ning oli vastu katust kohati nii valju, et ma ei kuulnud Johni sama laua taga minuga rääkimas. 

“Ainus aeg kui tahaks internetti kasutada, on siis kui vihma sajab, aga just siis on ühendus kõige kehvem”

August pidi vihma poolest olema kõige hullem ehk võin teid ette hoiatada, et vihmast räägin ma veel. 

Õhtuks sadu lakkas, läksime kohalikku baari. Jälle tahaksin midagi öelda, aga praegu veel ei oska. Olen juba nii mitu korda seda lõiku kustutanud, niiet jätan parem pooleli. 

Esimene öö võrgu all. Kunagi sättsin roosidega sääsevõrgu oma Tartu kodus voodi kohale. Natuke sama tunne. 

3 comments:

  1. Nii hea on sust kuulda ja nii hea, et sul kõik hästi on.
    Matk sai läbi, olen ka tsivilisatsioonis tagasi...imelik on olla...kõik siin linnas ümberringi tundub nii ebavajalik ja üleliigne. Kohanemisaega on vaja.

    Ma usun, et sul on ka sealt tagasi tules 10x raskem kohaneda kui alguses seal.

    Kallikalli!

    ReplyDelete
  2. Ma arvan, et sa saad 2 filmi, ühe reklaamfilmi ja teise elust enesest.

    ReplyDelete