Thursday, July 25, 2013

22. päev

Ashing

Ärkasin hommikul üsna ebamugavas olukorras-  kõik minu kellad näitasid eri aega, ning polnud päris kindel, milline oli õige. Elutuppa astudes avastasin, et olin hommikusöögile sisse maganud. Lisaks sellele oli mul selja taga rahutu öö, mil uni katkes korduvalt, ning enesetunne oli kehv. Lükkasime selletõttu filmimise päevakese edasi, kuna ma ei suutnud end kuidagi lahkumisvalmis seada. Poleks pidanud vist hõiskama, et tunnen end suurepäraselt. Õnneks lohutas mind see, et nagunii sadas väljas vihma, ning filmimine oleks olnud keeruline ülesanne. 


Pärastlõunaks oli vihm lõppenud, ning mõtlesime minna taaskord Belo walki avastama. Sihtkohaks Ashing, mis on Belost umbes 5-6 km kaugusel. Vabatahtlikult ühines minuga jalutuskäigule Yuri, leidsime sihtkohas üksiku baari, ning veetsime aega ilusate laste, tigedate kukkede ning sõbraliku baarmani seltsis. Korraks tundsin, et olen puhkusel. See oli ideaalne koht, kus lihtsalt olla. Veetsime aega rääkides kõigest ja mitte millestki. Mulle tundus, et mu päev algas alles siis. Uskumatu, kui kaua võtab vahel aega, et ühest kehvast ööst toibuda. Õnneks on homme uus...


Vaade Ashingu baarist(kuked ja lapsed ei jäänud peale:))





Filmimine Grace'i juures


Õpik








No comments:

Post a Comment