Sunday, July 14, 2013

11. päev

Matk

Minu hommik algas taaskord koputusega uksele - Bless tuli sokke laenama, et saaks kirikusse minna. Olime eelmisel õhtul kokku leppinud, et kuna nooremad poisid eriti süüa teha ei oska, siis valmistan hommikusöögi mina ja õhtusöögi Yuri. 


Selleks, et pühapäevast, 14. juulist üldse saaks rääkida on vaja pilte. 



Mehed

Mägironijad

Traditsiooniline elamu


Elukõrs


+Pierrick

Taksosõit

6-tunnine matk Boyo division mägedes oli kõige ideaalsem viis pühapäeva veeta. Isiklik saavutus - jõin LifeStraw-ga(http://www.vestergaard-frandsen.com/lifestraw )looduslikku vett ning ei kukkunud kordagi. Joshua püüdis mulle selgeks teha, et see on “allikas”, millest ma joon on cow shit water. Ma püüdsin asjaga kiirelt ühele poole saada, et mitte selle peale mõelda. Vesi maitses nagu tavaliselt. Mitu tundi on möödas ja mingit muutust enesetundes ei ole. Väsinud lihtsalt. Pinge jalgades annab pisut tunda. Homseks jõuab kõik ülejäänud kohale. 
Samuti ka uue nädala algus, mille sisu meile praeguseks veel vähe teada on. 


5 comments:

  1. Oh, pildid! Nüüd ei pea ilusaid pilte peas ette kujutama :).

    LifeStraw! Isver, mis ägedaid asju maailmas olemas on!

    ReplyDelete
  2. Sokke sul ikka jagub? Ja ma ei saanud aru, mis selle söögitegemisega oli, et sa ei lase poistel süüa teha?
    Maastik on ilus!

    ReplyDelete
  3. Tõesti imekaunis maastik ja uhked veised!

    ReplyDelete
  4. Oi, sellistesse m2gedesse tahaks kyll minna!

    ReplyDelete