Sunday, September 8, 2013

67. päev

Noor raha. 


Minu esimene kokkupuude väljendiga “Young Money” oli Browni workshopis istudes, kui ta need kaks sõna kellegi teksapüksi säärtele ning tagumikule maalis. Siin on mitmetel noortel sellised nn. tänava hüüdnimed  nagu näiteks LuckyChild, Loverboy, Godbless(...) ning arvasin, et küllap on see teksapükste omaniku hüüdnimi. 
Uuesti tuli minu mõte selle väljendi juurde eelmisel nädalal Bamendat külastades. 

Kõndisime Browniga tänaval ning ta kohtas vana tuttavat, kelle hüüdnimi Saddam Hussein. Nad tervitasid sõbralikult ning oli näha, et nad pole üksteist kaua näinud. Saddam heitis mulle pilgu, purskas naerma ning surus Brown’i kätt öeldes talle, “Oh my brother, nice girl you have. Young money...” See hetk polnud mulle mugav, kuna sain lõpuks aru, et tegemist pole lihtsalt kellegi hüüdnimega vaid väljendiga silmapaistvalt rikka noore mehe kohta. Ja Brown’i “rikkus” näikse tema silmis tulevat sellest, et mina seisin ta kõrval. 

Ega midagi enamat selle väljendi kohta polegi öelda, eks see ole rohkem selline näitamise koht - kirjutad pükstele, mootorrattale. Noorte meeste seas on siin karm konkurents. Näiteks kuulsin noore kohaliku Alvini käest, et enamasti on ööklubis ühe naise kohta ligi 10 meest. 

Miks noored naised ööklubis ei käi? Võib olla samadel põhjustel, miks neid ka baarides eriti ei kohta.

Küllap ei jää meestel midagi muud üle kui veel rohkem silma paista, miks mitte reklaamides end kui “Young Money”.

Üritasin selle kohta rohkem uurida, aga sain vastuseks: “It’s so stupid...”

Ma ei häbene öelda, et seda kuuldes muigasin pisut. 

Veel tõsiseid/humoorikaid vastuseid küsimusele, mis on Young Money tähendus


No comments:

Post a Comment