Saturday, September 21, 2013

80. päev

Printsess Martha'st lähemalt

Martha on Rudec’i programmis olnud mai lõpust alates ja seda valdavalt tänu vabatahtlik John’i toetusele, kes töötas Rudec’is kolm kuud suvekooli õpetajana. Grace tuli vanemateta jäänud beebiga ühel päeval Joshua juurde ning palus pisarsilmil toetust, milleta oleks olnud tal võimatu Martha eest hoolitseda. Peres, nagu ma ütlesin, kasvab veel 10 last. 
John’i sponsorlus tähendas, et ta käis iga kahe nädala tagant Marthale oma isiklikust rahast piima ning vett ostmas ning viis alati majja kohale. Martha tarbis ühes nädalas 3-4 purki piimasegu. Nüüd see kogus pisut väheneb, kuna ta on varsti 6-kuune ja hakkab lisaks saama muud toitu. 
John enam hetkel toetada ei saa, kuna käib koolis ning otsib alles töökohta. Seega vajas Martha uut sponsorit. 


Ma tunnen, et käin siin ringi üksnes naeratades. Üheks põhjuseks teadmine, et Printsess ei ole üksi.. Ja ma tean kui tänulikud nad on, kui järgmisel nädalal neid külastan. Tegemist on väga kokkuhoidva ning tööka perekonnaga. Kui Martha vedelikupuudusega haiglasse sattus oli Grace alati ta kõrval. Samuti käisid õed-vennad pisikest printsessi külastamas, et talle süüa viia.

Minu roll vabatahtlikuna Rudec’is polnud raha küsida, see oli minu enda initsiatiiv, kuna nägin, kus saaksin mina ja minu sõbrad-tuttavad-head inimesed aidata. 

Sõidan järgmisel nädalal Bamendasse, kus on võimalik raha välja võtta. Selletõttu panin ka tähtaja 25. september. Minu aeg siin hakkab otsa saama. 

Tänu kõikidele, kes te olete juba annetanud ja aitäh nendele, kes seda veel plaanivad teha. 

Anniken Haldna
Swedbank: 221040238556
Selgituseks: Printsess Martha






No comments:

Post a Comment