Tuesday, September 3, 2013

62. päev

Üks lugu telefonidest ehk
 asha* vol 2


Laupäeva õhtu. Otsustasin lõpetada aeglase interneti kasutamise(enda närvi ajamise) ning asutsin otsima oma telefoni, et e-maili saatmise asemel üks kõne teha. Mida ma aga ei leidnud, oli telefon...

Mõni minut enne seda otsimise hetke kõlas koputus uksele. Ma istusin söögilaua taga ja joonistasin rõivaste kavandeid ning arvutasin sentimeetreid tollideks. Yuri oli oma toas, ning vaatas filmi.  Lühikese koputuse järel astusid elutuppa astusid noormeest, kes viisakalt teretasid ning kutsusid pühapäevasele peole Yaounde ööklubis. 
Mulle ei meeldi, kui külalised pimedas tuppa marsivad, aga mis ma ikka teha sain kui nad juba mu ees seisid. Siin on uksed kõikidele avatud kui uks juhuslikult lukus ei ole(?!). Ja ehk tundus neile ka hea mõte võtta midagi mälestuseks sest pärast noormeeste lahkumist polnud minu telefonist midagi kuulda. Telefon asus köögilaual, aga ukse poolses otsas, kuhu mul peo flaierit ulatava noormehega vesteldes polnud mahti vaadata. 

Mulle ei meeldi inimestest halba arvata, eriti kui ma ise olen täielik tuisupea ning asjade kaotaja. Võimalus oli veel, et ise selle teel (mittetöötavast) internetikohvikust koju kuhugi poetasin. Kingsley tuli külla, nagu ta teeb seda igal õhtul ning pakkus välja, et läheb mu telefoni otsima. Sama olin teinud ka mina, küsides ja uurides internetikohvikust aga tulemuseta. 

Kummalisel kombel oli aga minu SIM kaart veel päeva aktiivne ning sain sellele Yuri telefoni kasutades helistada. Samuti saatsin sõnumi palvega telefon tagasi saada ning Yuri’l oli üks vastamata kõne minu numbrilt...
Päev hiljem olin veendunud, et oma telefoni ma siiski enam ei näe. Õnneks oli see kõigest telefon ning loodetavasti on uutel omanikel sellest abi. 


Eile sõitsin kuu alguse puhul Bamendasse, et võtta välja raha ning osta endale uus telefon. Minu lähenemine poele tähendas automaatselt hindade kahe või kolmekordistumist. Kuna Brown lubas mind aidata, siis jättis ta mind tänavale ootama, et oleks mingigi võimalus normaaselt kaubelda. Veerandtundi ning 14 000(umbes 18 eurot)hiljem sai minust õnnelik hiina telefoni omanik. Blackberry kaunis koopia - YXTEL 9900.

Raoul juhtis mu tähelepanu sellele, et Eestis ma seda kasutada ei saa, aga “huvitavaid” avastusi on see telefon pakkunud sellegi poolest. Näiteks on uskumatu fotode kvaliteet ning mobiilihelinate valik. Kui mõtlen välja, kuidas fotosid arvutisse tõmmata, siis jagan kindlasti teiega.

See telefon on arvatavasti nii halb, et on juba hea. Olen näinud mitmeid inimesi sama brändi kasutamas, ning loodetavasti peab see ühe kuu siin veel vastu. 

Töö poolest oli tegemist tavalise päevaga, filmimine ja materjali läbivaatus. Õhtul tähistame Brown'i 30ndat sünnipäeva. 

*asha- kahju(et see sinuga juhtus)

Mõned pildid eelmise nädala argipäevast/Bamendast:

Bless on tagasi!

Bamenda liiklus

Takso

Mõttetera



Pärastlõuna Combattant'is









No comments:

Post a Comment