Friday, August 2, 2013

28. päev

Päev enne pulmi

Joshua pulmad on ootele pannud pisut ka meie plaanid ning peame endale pigem asendustegevust leidma. Filmimisi rohkem sellele nädalale planeerida ei saanud, kuna mitmed meie tegelased läksid lühikesele puhkusele. Tänase hommikupooliku veetsime treatmenti kirjutades ja uut taotlust GLEN’ile koostades. Rudec’il on kindel plaan ka järgmine suvi endale vabatahtlikud Glen’i kaudu saada, järgmise aasta projekt on seotud ökoturismiga Kameruni Loodeosas. 

Varahommikul ostetud kits oli Johnil plaanis just päev enne pulmi ära tappa. Ja tänane päev oli tema siinoleku aja kõige oodatum päev. Miks? Sellele see 20-aastane britt minu arvates head põhjendust ei osanudki öelda. Pigem keskendus ta sellele, mis võiks olla tema viimased sõnad enne kui kõri läbi lõikab.. Samuti palus, et me Yuriga seda pildistaks/filmiks. Pisut kummaline, aga hoidsin oma arvamuse enda teada ja ronisin kaameraga hüti taha tema “vägitegu” jäädvustama. Nuga polnud terav ja vaatepilt polnud ilus. Mitte, et ma oleks oma elus palju looma tapmist näinud, aga siiski, meeldivat on selles vähe, nuga oleks võinud olla terav. Õnneks olid kohalikud poisid abiks ning iseenesest käik kõik kiirelt. Lihaisu läks mul esialgu pealt ära. Nagu lubatud, siis pilte ma ei lisa. 
Ilus kits oli. 
Video monteerisin kohe, et saaks selle mälestusega ühele poole. 

Vesi tuli tagasi. Luksus, mida me ei saanud alates laupäevast nautida. See siiski ei t2henda, et ma pesemist siin v2ga naudiksin.
Turupäev. Ostsin endale ehted homse piduliku kleidi juurde. Kingad on muidugi lihtsad, aga siinne valik on rohkem plastik, mis vist ei oleks ka sobinud.  Kuigi homne päev on mulle tööpäev, siis olen pulmade ootuses väga põnevil. 
Plastikumeri







Olen päris kindel, et homme on mul tegelikult ka millestki rääkida ning midagi näidata. 



No comments:

Post a Comment