Wednesday, August 14, 2013

42. päev

Lõksud

Marcel otsis endale  see nädal tööd, ning valmistas esmaspäeval ning täna loomalõkse. 
Materjali umbes kümnekonna lõksu jaoks kulus 4000 frangi eest. Müügihind on pärast mitmetunnist(mitmel päeval) nikerdamist on ühel lõksul 1000 franki(1.3 eurot). Tundub üsna väike kasum nii suure töö kohta. Õnneks saime pisut toetada, kuna materjali jaoks tal raha ei jätkunud. 


Marcel alustas lõksude valmistamist kell üheksa hommikul ning lõpetas kell kolm päeval. See tähendas ka, et meie veetsime terve selle aja seal. Varastasin mõned hetked, et teha pilti sellest, mis lisaks keevitamisele silma jäi. 






Hea võttepäev, millega saab hea enesetunne. 

Pärastlõunal tervitas meid taaskord vihm, aga sellest hoolida polnud mõtet, sest meil nagunii tubased tegevused plaanis. Õmbleja Rahab tuli abiks disainima riideid, millega soovin siit lahkuda. Olen plaaninud jätta peaaegu kõik rõivad, mis siia sai kaasa toodud lastele/noortele või kellele iganes neid vaja võib minna, ning samas mõtlen, et ei saa lahkuda ilma kaunite aafrika mustriteta seelikutel, pluusidel. Natuke tuleb kohalikku ettevõtlust ka toetada, mõtlen ma ja loodan sellega oma edevust pisut õigustada. Rahab seadis mulle kavala lõksu, millesse mõnusalt sisse kukkusin - ilusad asjad, personaalselt mulle, hea hinnaga. 

Rahab palus minu sõpradele edasi öelda, et kellel on soovi, siis teeb nii palju rõivaid kui jõuab. Ja lubas, et on hästi usin. Huvilised võivad märku anda, ning saame edasi suhelda. Reklaamiks nii palju, et õmbles mulle kleidi, mis sobis ideaalselt ilma ühegi proovimiseta. 

/----/


Lõpuks sain teada, kuidas on valge mees kom keeles - “Ubangna”. Nüüd kuulen seda rohkem, kui sooviksin, mis sest, et see pole solvanguna mõeldud. Võib olla sellepärast, et selle all on mõeldud meest, aga mitte naist. 

1 comment: