Friday, October 4, 2013

93. päev/1. päev

Minu esimene päev:

Kui mitte keegi ei hüüa mind “valgeks inimeseks”. Isegi kärumees, kes on seda iga päev minu siia saabumisest alates teinud. Vaatab mind ja ütleb lihtsalt “Hello”
Kui ma olen ratturite silmis nähtamatu. Tavaliselt vilistatakse lakkamatult, et oma sõiduteenust pakkuda. Ja mul on väga kiire teise külla jõudmisega ja suuri raskusi ratturi leidmisega...
Kui ma tunnen, et olen osa tervikust, kes mõtleb kaasa ja on...
Kui saan komplimendi kom keele oskuse kohta. 
Kui ma tunnen, et olen midagi siinalustatut lõpetanud. Kaks dokumentaalfilmi materjali on salvestatud, ootavad puhkust ja monteerimist juba sügiseses Eestis. 

Kui ma tunnen, et on ühe teistmoodi olemise esimene päev.

Ma saan aru küll, et ma pean varsti  ära tulema, ega ma loll ei ole. Aafrikas olen. 


Belo Community Radio 


Tehnik Raphael

Saatejuht Joan


...ja kodus

1 comment: